Xerrada “Experiència de client”

El passat 23 de març vam tenir una masterclass sobre experiència de client, a càrrec de la Marta Finaexperta en CX.

 La Marta ha estat els darrers 14 anys com a Directora de Qualitat i Experiència de Client a Caixabank. Fa 8 mesos va deixar el banc i ara mateix com diu ella “porta 2 barrets”:  

1)  EXPERTA EN EXPERIÈNCIA DE CLIENT 
–  Senior advisor en CX: ajudo a empreses a definir la seva estratègia i gestió en experiència de client
–  Professora de Gestió CX al master de Design Thinking a EAE Business School

2)  EMPRENEDORA “per primer cop”, posant en marxa un projecte de productes artesans de decoració i complements de vestir, teixits amb fibres naturals a ganxet. “

En la masterclass “Experiència de Client. Estratègia clau per aconseguir més clients i més fidelitzats” l’objectiu principal fou conèixer com definir una estratègia d’experiència de client en el nostre negoci com factor clau per aconseguir més vendes i major fidelització de client.

Aquesta masterclass estava dirigida a les persones que tenen negocis, que han sentit parlar de l’experiència de client, que volen aplicar-la a la seva empresa i no saben per on começar o be que ja l’estan implementant i volen saber més.

Va ser una masterclass molt profitosa, de la qual sorgirà una proper taller presencial d’experiència de client. 

Stay tuned!

Potser també t'agradarà...

Sant Jordi 2023

“Soirée” literària “3 dones, 3 llibres” D’aquesta manera vàrem voler