El passat 23 de març vam tenir una masterclass sobre experiència de client, a càrrec de la Marta Fina, experta en CX.
La Marta ha estat els darrers 14 anys com a Directora de Qualitat i Experiència de Client a Caixabank. Fa 8 mesos va deixar el banc i ara mateix com diu ella “porta 2 barrets”:
1) EXPERTA EN EXPERIÈNCIA DE CLIENT
– Senior advisor en CX: ajudo a empreses a definir la seva estratègia i gestió en experiència de client
– Professora de Gestió CX al master de Design Thinking a EAE Business School
2) EMPRENEDORA “per primer cop”, posant en marxa un projecte de productes artesans de decoració i complements de vestir, teixits amb fibres naturals a ganxet. “
En la masterclass “Experiència de Client. Estratègia clau per aconseguir més clients i més fidelitzats” l’objectiu principal fou conèixer com definir una estratègia d’experiència de client en el nostre negoci com factor clau per aconseguir més vendes i major fidelització de client.
Aquesta masterclass estava dirigida a les persones que tenen negocis, que han sentit parlar de l’experiència de client, que volen aplicar-la a la seva empresa i no saben per on começar o be que ja l’estan implementant i volen saber més.
Va ser una masterclass molt profitosa, de la qual sorgirà una proper taller presencial d’experiència de client.
Stay tuned!